Ontbijtsessie: Kansen voor bio in de horeca
De voedingswereld is in volle transformatie. Transparantie is de norm en van voedingsmerken wordt verwacht dat ze echt, oprecht en authentiek zijn. Consumenten gaan op zoek naar duurzaamheid, zingeving, geluk, ontplooiing en bewustzijn. Claims die de biosector al jaren in zijn DNA heeft, zijn onderdeel van de algemene bedrijfsvoering geworden. De biosector moet opnieuw zijn eigen verhaal vertellen.
Tijdens deze ontbijtsessie van VLAM analyseert Philip Peeters de huidige trends in retail en foodservices en gaat hij op zoek naar kansen voor bio.
Maandag 16 oktober, 10u15 op BioXpo, Lezingzaal (www.bio-xpo.be/) Ook benieuwd naar de match tussen bio en horeca? Schrijf je dan in voor 12 oktober via www.vlam.be/nl/trends-in-retail-en-foodservices-kansen-voor-bioproducten.
In de bevestigingsmail zal u een code ontvangen waarmee u de beurs gratis kan bezoeken.