ACADEMY

Dienstverlenend


1. Gastvrijheid, the next level!

Gastvrijheid is de beleving van de gast. Dat maakt ook dat je als persoon of bedrijf niet gastvrij kunt zijn, dat bepaalt de gast. Maar hoe ontstaat een gastvrijheidsbeleving? 

Ben je nog niet bekend met passieve en actieve gastvrijheid? Dan is dit de uitgelezen kans om het te ontdekken.

  • Wat is onze identiteit?
  • Weten we wel wat onze gasten willen?
  • Wat vinden onze gasten van ons en hoe meten we dat?
  • Wat doen we met deze info?
  • Hoe spelen we in op verschillende type gasten?
2. Omzet genereren zonder hard sells

Succes in de horeca begint met gastvrijheid en service. Maar hoe verhoog je je omzet op een klantvriendelijke manier? Het is een vraag die bij heel wat horecaondernemers speelt. Feit blijft dat we in onze sector werken met kleine winstmarges en, ook los van deze coronacrisis, koploper blijven als het aankomt op faillissementen.

Je kennis qua gastvrijheid bijschaven om je omzet positief te stimuleren en je gasten in de watten te leggen is mogelijk, ook in tijden van COVID-19. In plaats van vage marketingtheorieën, biedt onze Horeca Academie je 20 concrete tips en tricks. Zoals service sequence, ADOT, aanbodkennis, het vermijden van ja-neenvragen… met voorbeelden op maat van iedere horecaondernemer om je omzet te boosten to the next level!

Docent

Kevin Strubbe is gepassioneerd door etiquette & gastvriendelijkheid.

Praktische gegevens en inschrijven

De sessie wordt online georganiseerd via Zoom. Hiervoor moet je op voorhand niets installeren.

Deze opleiding is kosteloos voor elke horeca-ondernemer of starter.
Klik hieronder op de sessie die je wenst te volgen en schrijf je in.