HA-Banner-Algemeen

Customer journey voor logies


Als logiesuitbater ga je voor het aanbieden van een totaalbeleving.
Van het eerste moment tot het laatste wil je de beleving waarmaken. Met simpele handvaten kan je zo aan de slag om de beleving voor de gasten te verbeteren. Zware investeringen zijn allesbehalve aan de orde hier. Wat is de opleiding dan wel? Je leert kijken door de bril van een gast en leert je inleven in diens beleving.

We willen je inspireren om meteen met de tips & tricks aan de slag te gaan door je een specifieke taak mee te geven na de sessie.  
Je krijgt tijdens een terugkommoment feedback op je opdracht: zo zorg je ervoor dat de customer journey geen theorie blijft maar onmiddellijk toegepast wordt!


Docent

Filip Nicasi heeft jarenlange ervaring in de management- en communicatiesector specifiek voor horeca.


Praktische gegevens en inschrijven

De sessie wordt online georganiseerd.
Deze opleiding is kosteloos voor elke horeca-ondernemer of starter.
Klik hieronder op de sessie die je wenst te volgen en schrijf je in.

Academie opleiding: Customer journey voor logies

Er zijn geen bijeenkomsten gevonden.