Kunt u deze mail niet goed lezen? Klik hier voor de webversie.
|
|
|
Beste logiesuitbater,
Jaarlijks bundelt Logeren in Vlaanderen Vakantieland meer dan 800 logeeradressen in haar logiesboek en op haar gelijknamige website. Ze halen alles uit de kast om u extra gasten te bezorgen dankzij een krachtige marketingcampagne. Reserveer nu uw advertentieruimte in ‘Logeren in Vlaanderen Vakantieland 2018’ of op www.logereninvlaanderenvakantieland.be en bereik méér dan 900.000 vakantiegangers.
In de advertentieprijs zit inbegrepen:
- Gratis gebruik van de online boekingsmodule zónder commissie!
- Aanvaarden van de Vakantiecheque zónder commissie. Wekelijks worden de geclearde cheques uitbetaald.
- Promotie van uw logies via het logiesboek (170.000 exemplaren) en de website (60.000 bezoekers per maand) en in magazines, kranten, radio- en tv-programma´s, social media, online acties en emailings.
TARIEF: In 2018 kan u in het logiesboek (incl. website) adverteren vanaf 399 euro tot 999 euro (excl. BTW) afhankelijk van uw capaciteit. Adverteren in 2018 enkel op de website kan voor 255 euro (excl. BTW). Bekijk hier alle advertentietarieven.

|
|
|
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_002
|
|
|
|
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_003
|
|
|
Waar staat Logeren in Vlaanderen Vakantieland voor? |
⇒ Professioneel gastheerschap: Als gastheer of -vrouw doet u er alles aan om de gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen.
⇒ Beleving: Uw logies is niet zomaar een slaapplaats, maar een beleving op zich. Met unieke arrangementen, regiotips of warme ontvangst zorgt u voor het verschil.
⇒ Betrouwbaar: Uw bijdrage is dubbel zoveel waard door de extra steun van de vijf Vlaamse provincies, Horeca Vlaanderen en de Vlaamse Federatie voor Hoeve- en Plattelandstoerisme.
⇒ Nieuw logiesdecreet: Alle adverterende logiesuitbatingen zijn aangemeld, vergund of erkend volgens het nieuw logiesdecreet sinds 1 april 2017. |
|
|
|
|
Ook interessant voor hotels! |
Adverteren via Logeren in Vlaanderen Vakantieland is ook interessant voor (grotere) hotels:
⇒ Promotiemailings gebeuren ook op thema's zoals shopping, cultuur, kindvriendelijkheid.. Die zijn interessant voor (stedelijke) hotels.
⇒ Meten is weten: in de voorbije campagne verrichtten 80.948 boekers 117.342 boekingen
⇒ 51% van die boekingen gebeuren in hotels.
⇒ Vlaanderen Vakantieland...dat zijn ook de steden! |
|
|
|
|
|
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_005 |
|
|
|
|
|
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_007 |
|
|
|
|
|
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_008 |
|
|
|
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_009
|
|
Neem deel aan de jaarcampagne 2018
Wie al heeft geadverteerd ontving gisteren een aparte e-mail met een unieke link naar het logiesportaal.
Wie nog niet heeft geadverteerd kan terecht via https://www.logereninvlaanderenvakantieland.be/nl/info-voor-uitbaters/
Bij vragen of problemen kan u contact nemen via info@logereninvlaanderen.be of 016/28 60 35.
Om deel te nemen aan de campagne moet u vóór 30 juni 2017 uw inschrijving afronden.

De campagne Logeren in Vlaanderen Vakantieland is een initiatief van de vijf Vlaamse Provincies en wordt gerealiseerd door Logeren in Vlaanderen vzw. Logeren in Vlaanderen vzw is een publiek-private samenwerking tussen de Provinciale Toeristische Organisaties (Westtoer, Toerisme Oost-Vlaanderen, Toerisme Provincie Antwerpen, Toerisme Vlaams-Brabant en Toerisme Limburg) en de private logiessector (Vlaamse Federatie voor Hoeve- en Plattelandstoerisme vzw en Horeca Vlaanderen).
|
|
|
|
|
|
|
|