ACADEMY

GDPR-regels in marketing

GDPR-regels in marketing

Om persoonlijke informatie beter te beschermen in een digitaliserende wereld is de GDPR-wetgeving ontworpen. De wet omvat meer dan vijftig artikelen en geeft in essentie burgers het recht om te bepalen of, wanneer, hoe en aan wie zijn of haar gegevens en informatie worden verstrekt en waarvoor die gegevens gebruikt mogen worden.

Wat mag er nu in marketing met GDPR?

  • Mag ik zomaar naar al mijn e-mailadressen een nieuwsbrief sturen?
  • Worden er nu echt boetes uitgedeeld voor GDPR-overtredingen?
  • Wat moet ik minimaal op mijn website voorzien van privacyvoorwaarden en cookie zaken?
  • Mag ik e-mailadressen zomaar opladen naar Facebook om er advertenties mee te maken?

Docent

Herman Maes is de marketing strateeg en docent aan de hogeschool Thomas More/UHasselt. Sinds 2002 reeds techblogger. Freelancer vanuit Dailybits rond SEO/HubSpot/Marketing strategie/GDPR/... 

Praktische gegevens en inschrijven

De sessie wordt online georganiseerd via Zoom. Hiervoor moet je op voorhand niets installeren.

Deze opleiding is kosteloos voor elke horeca-ondernemer of starter.
Klik hieronder op de sessie die je wenst te volgen en schrijf je in.

Horeca Academie: GDPR-wetgeving in marketing

Er zijn geen bijeenkomsten gevonden.